Jak wygląda dieta Jennifer Lopez? Możesz się zdziwić, czego unika

Jak wygląda dieta Jennifer Lopez? Możesz się zdziwić, czego unika

Dodano: 
Jennifer Lopez
Jennifer Lopez / Źródło: Instagram / jlo
Według J.Lo ​​to zdrowa dieta sprawia, że ​​wygląda i czuje się tak dobrze. Piosenkarka pomija nieorganiczne produkty, kofeinę i… marchewki.

Jennifer Lopez ciężko pracuje, aby zachować idealną sylwetkę. Gwiazda jest znana z zamiłowania do treningów na siłowni i dbałości o swoją dietę. Dzięki tym wysiłkom nie wygląda na swoje lata. Trzyma się z daleka od przetworzonej żywności, kofeiny i cukru. Z czego składają się jej posiłki?

Dieta Jennifer Lopez

Śniadanie

Na śniadanie gwiazda wybiera odżywczy koktajl. Zawiera on jagody, jogurt grecki, cynamon, miód, kostki lodu, odrobinę świeżego soku z cytryny i gałkę białka w proszku. Czasem je płatki owsiane ze świeżymi jagodami. Piosenkarka zwykle pomija kawę, chyba że jest to bezkofeinowa. Zamiast tego pije mnóstwo wody, aby zachować nawodnienie.

Obiad

Na obiad Jennifer Lopez wybiera sałatkę z warzywami. Zwykle zawiera jarmuż, prażone pestki dyni, pokruszone queso, mieloną szalotkę i dressing z soku z cytryny i oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia. Lubi też sałatkę z łososiem, brokułami, papryką, cukinią i odrobiną sosu winegret.

Kolacja

Jeśli piosenkarka jest w domu w porze kolacji, je ją wraz z dziećmi około 18:30. Jej posiłek zwykle składa się z chudego białka z dużą ilością warzyw i złożonych węglowodanów, takich jak brązowy ryż, słodkie ziemniaki lub komosa ryżowa. Na przykład spożywa grillowaną pierś z kurczaka ze smażoną brukselką i pieczonymi batatami.

Czy Jennifer Lopez jada desery?

Piosenkarka pozwala sobie na przyjemności, najczęściej lody czekoladowe i ciasteczka z kawałkami czekolady. Jak sama przyznaje, je ulubione potrawy, ale z umiarem. „Uwielbiam też odpoczywać z dziećmi po treningu i dzielić się z nimi zdrową przekąską. Zawsze noszę ze sobą owoce i warzywa, żeby coś przekąsić między posiłkami” – wyjaśnia piosenkarka.

Jennifer Lopez w swojej diecie kieruje się dodatkowo zasadami:

Spożycie białka

Gwiazda zawsze dba o to, by jej posiłki dostarczały białka. „To świetne paliwo dla mięśni” – przyznaje. Po wysokobiałkową przekąskę sięga, gdy ma zachcianki żywieniowe. Preferuje źródła białka takie jak jaja, mięso z białego indyka, pierś z kurczaka, wołowina od krów karmionych trawą i ryby. Zjada również łososia, aby uzyskać kwasy tłuszczowe omega-3 i garść orzechów każdego dnia.

Jedzenie warzyw

Talerze Jennifer są pełne warzyw takich jak jarmuż, brokuły i szpinak. Jednak nie wszystkie warzywa są zawsze na jej talerzu. Unika warzyw z większą ilością naturalnie występującego cukru, w tym marchwi i kukurydzy. Dodatkowo gwiazda pije dużo wody każdego dnia: minimum 7 szklanek dziennie.

Czytaj też:
Tyle cukru można zjeść bezpiecznie w ciągu dnia według wytycznych naukowców

Opracowała:
Źródło: Goodhousekeeping
-

Czytaj także