10 porad, by czerpać więcej korzyści z chodzenia

10 porad, by czerpać więcej korzyści z chodzenia

Dodano: 
jesienny spacer
jesienny spacer / Źródło: Pixabay / mirceaianc
Chodzimy każdego dnia – do pracy, do sklepu, na spotkania z przyjaciółmi. Ale chodzenie to nie tylko czynność użytkowa. To również dobre ćwiczenie dla zdrowia, zarówno jeśli chodzi na przykład o serce, jak i sylwetkę. Jak sprawić, by dało nam najwięcej korzyści?

Chodzenie jest lepszym treningiem, niż myśli większość ludzi – zaledwie 30 minut intensywnego spacerowania dziennie pomaga schudnąć, czuć się szczęśliwszym i żyć dłużej. To świetne ćwiczenie cardio o stosunkowo niskim natężeniu. Chodzenie jest idealne dla początkujących i bardziej zaawansowanych sportowców i zdecydowanie może pomóc w utrzymaniu (lub wprowadzeniu – wszak od czegoś warto zacząć) zdrowego stylu życia.

Wiele osób zwykle pozwala sobie na to, by regularne ćwiczenia pozostały na uboczu podczas intensywnych dni, takich jak święta, śluby, imprezy czy wyjazdy rodzinne. Dlatego też łatwo wypaść z obiegu. Jeden, drugi dzień bez ćwiczeń – trzeciego przychodzi lenistwo, czwartego już nie myślimy o powrocie do regularnych ćwiczeń. Zrobią się. Kiedyś. Nie warto ryzykować takiego myślenia. Zapoznaj się z poniższymi 10 wskazówkami, a to z pewnością pomoże ci czerpać korzyści z chodzenia przez cały rok i sprawi, że nie zrezygnujesz z ćwiczeń... nawet, kiedy nie będziesz o tym wiedział!

Czytaj także:
Ile kalorii pozwala spalić przejście 10000 kroków?

10 porad, by czerpać więcej korzyści z chodzenia

Czytaj także:
Chodzenie pomoże ci schudnąć. Sprawdź, jak zrobić to skutecznie

Źródło: myfitnesspal.com

Czytaj także