Sphinx najsilnieszą polską marką gastronomiczną

Sphinx najsilnieszą polską marką gastronomiczną

Dodano:   /  Zmieniono: 
Sphinx (fot. materiały prasowe)
Firma Sphinx okazała się najsilniejszą polską marką w branży gastronomicznej w tegorocznym rankingu "Rzeczpospolitej". W kategorii usługi firmę Sphinx wyprzedziła jedynie nasza-klasa.pl. Open Finance i Expander.
Sphinx okazał się lepszy od innych polskich marek gastronomicznych w rankingu siły marki oraz w rankingu marek najczęściej wybieranych przez konsumentów. - Najnowsze rankingi to kolejny przykład świadczący o tym, że marka Sphinx jest ceniona i dobrze zakorzeniona w świadomości Polaków. Konsumenci lubią ją i chętnie korzystają z naszych usług. Ta pozytywna ocena jest dla nas bardzo ważna i utwierdza nas w przekonaniu, że obrana przez nas droga systematycznego podnoszenia jakości oraz uatrakcyjniania oferty jest właściwym kierunkiem, przynoszącym oczekiwane rezultaty. Tylko w ostatnich miesiącach otrzymaliśmy już dwa inne wyróżnienia konsumenckie - Godło Jakość Obsługi i Koronę Turystyki. Wszystko to składa się na potencjał marki, z którą warto współpracować - cieszy się Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

W przekrojowym rankingu siły marki, w którym Sphinx konkurował z markami z wszystkich branż gospodarki, sieć zajęła 39 miejsce, a w przekrojowym rankingu najczęściej wybieranych marek, zajęła 50 lokatę.

arb

-

Czytaj także