Sieć Piotr i Paweł wprowadza własną markę premium

Sieć Piotr i Paweł wprowadza własną markę premium

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fot. Piotr i Paweł
Poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł wprowadziła do swoich sklepów towary pod własną marką. W przeciwieństwie do innych sieci, będą to produkty pozycjonowane w segmencie premium.
Produkty te będą sprzedawane pod logo „Piotr i Paweł" i promowane hasłem „Zawsze jakość Piotr i Paweł". W opakowaniach dominuje czekoladowy brąz nawiązujący do logotypu sieci.

Wśród produktów marki „Piotr i Paweł" klienci znajdują się sałatki (jarzynowa, jajeczna, porowa, hawajska, z tuńczykiem i ze śledziem), zestawy sałatkowe (grecki, z mozzarellą, z serem wędzonym i z tuńczykiem), pizze, sery smażone, a także wyroby garmażeryjne, m.in. pierogi do odgrzania w czterech smakach oraz pyzy drożdżowe. Wkrótce dołączą do nich jajka oraz soki z pomarańczy i jabłek.

em, portalspozywczy.pl

Czytaj także