Eliksir młodości z Coca-coli

Eliksir młodości z Coca-coli

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fot. A. Jagielak/Wprost
Międzynarodowy koncern Coca-cola zamierza wprowadzić na rynek napoje gazowane, które mają dać ich konsumentom piękno i młodość, a także wzmocnić ich system immunologiczny. To jeden z elementów nowej strategii firmy.
Zgodnie z nią rozwój koncernu mają wesprzeć innowacje na trzech polach - nowych marek, nowych napojów i nowych butelek.

Wśród nowych napojów pojawią się zupełnie nowe smaki, m.in. napój z kawałkami aloesu, a także te bardzie ostre ostre, takie jak wasali (chrzan japoński) czy pieprz. Będą także gazowane napoje funkcjonalne, które – jak podaje Reuters -  wpłyną korzystnie na urodę i młodość pijących i wzmocnią ich system immunologiczny. Laboratoria firmy będą poszukiwać do tych napojów nowych naturalnych składników.

Poza rynkiem amerykańskim koncern będzie inwestować w nowe marki i projekty, takie jak gazowany napój mleczny  Vio czy lokalne specjały, które mają wejść na możliwie dużą liczbę rynków. Jako jeden z pierwszych z tej grupy pojawi się  m.in. niskokaloryczny napój z Chin, ale na razie szczegóły na jego temat firma trzyma w tajemnicy.

Niewykluczone, że koncern spróbuje wejść też na inne niż napoje segmenty rynku - rozważane są przekąski i napoje w proszku.

Proekologiczny kurs firmy ma przejawić się też w zmianie opakowań. Do 2020 r. wszystkie napoje Coca-coli będą sprzedawane w ekologicznych butelkach. Na razie tylko w niektórych miejscach na świecie colę sprzedaje się w butelkach z plastiku roślinnego.

em, portalspozywczy.pl
-

Czytaj także