Nowa gastronomia

Nowa gastronomia

Dodano: 
Kieliszki wódki (zdj. ilustracyjne)
Kieliszki wódki (zdj. ilustracyjne) / Źródło: Fotolia / Artem Shadrin
Dom Wódki to projekt, który rozszerza formułę restauracji – mówi Piotr Popiński, prezes Good Food Concept.

Stworzył pan Dom Wódki – projekt, jakiego dotychczas jeszcze nie było, rozszerzający formułę restauracji. Czym jest Dom Wódki?

To autorski projekt złożony z kilku przenikających się i uzupełniających części. Restauracja Elixir propaguje kulturę polskiego stołu przez odkrywanie ciekawych połączeń dań i alkoholi, koktajlbar The Roots kreuje lokalne trendy barmańskie na bazie polskich regionalizmów, a Muzeum Wódki dokumentuje i edukuje w dziedzinie historii najpopularniejszego mocnego alkoholu świata. Dzięki doświadczeniu i wiedzy stworzyliśmy kompleksową propozycję promującą najlepsze polskie tradycje w innowacyjnej i nowoczesnej formie. Chcemy pokazywać jakość, różnorodność oraz kulturę narodowego trunku Polaków.

Okładka tygodnika WPROST: 26/2018
Artykuł jest zamknięty
Wywiad został opublikowany w 26/2018 wydaniu tygodnika „Wprost”
Zamów w prenumeracie lub w wersji elektronicznej:

Czytaj także