Burger Maestro Grilled Cheese oraz burger Maestro Fresh Deluxe – takie nazwy noszą wprowadzone 5 lipca do ofert restauracji McDonald’s kanapki określane przez sieć jako produkty „premium”. Ich wyznacznikiem ma być m.in. sposób podania – nie w pudełkach lub papierze, jak te oferowane dotychczas – ale na tacce z frytkami położonymi obok.
Kanapka Maestro Grilled Cheese ma cieszyć podniebienia smakoszy połączeniem wołowiny, bekony, serów cheddar i camembert, prażonej cebulki oraz pikli. Całość podana będzie w bułce brioche. Ta sama bułka będzie stanowić otoczkę burgera Maestro Fresh Deluxe. Zamknięte w niej zostaną wołowina, ser ementaler, roszponka, pomidor malinowy, ogórek i chrupiąca cebula. Smak składników połączyć ma majonezy sos cytrynowy oraz pomidorowo-paprykowa salsa.
Dwa burgery nie są jedynymi produktami, uznanymi przez sieć, za dania klasy „premium”. Za takie uznano również frytki doprawione pieprzem i cebulą serwowane z sosem śmietanowym oraz smażone krążki serowe ze szparagami.