Zalew wulgaryzmów na Instagramie Tigera. Internauci wściekli o 1 sierpnia

Zalew wulgaryzmów na Instagramie Tigera. Internauci wściekli o 1 sierpnia

Dodano: 6
Kontrowersyjna reklama Tigera
Kontrowersyjna reklama Tigera
Napis „1 sierpnia, dzień pamięci” i sugestywny środkowy palec obwiązany kokardką. Do tego hasło: „Chrzanić to co było, ważne to, co będzie!” Tak Tiger reklamował swój napój energetyczny. W środę po południu Maspex przeprosiła za incydent.

W internecie nic nie ginie. W tym momencie boleśnie przekonuje się o tym dystrybutor napoju energetycznego Tiger. Pomimo szybkiego usunięcia zaczepnej i wyjątkowo kontrowersyjnej reklamy, po ponad tygodniu od 1 sierpnia wypłynęła ona w sieci i wywołała ogromne poruszenie. Wszystko przez treść plakatu, nawiązującą do ważnej historycznej daty.

„1 sierpnia, dzień pamięci” – przypomina Tiger w swoim kalendarium na Instagramie. Zamiast jednak uczcić pamięć ofiar Powstania Warszawskiego, czytamy, że powinniśmy „chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!” Całość opatrzona jest zdjęciem dłoni pokazującej środkowy palec, co powszechnie uważane jest za wulgarny gest. Dodatkowo w opisie pod zdjęciem osoba prowadząca instagramowe konto Tigera dopisała wielkimi literami: „Zrób tak, żeby cię pamiętali!” O tak, tę reklamę z pewnością zapamiętamy na długo.

Producent napoju planszę z 1 sierpnia szybko usunął, a medialnej burzy pomogło uniknąć mu zamieszanie wokół innej kontrowersyjnej reklamy autorstwa PGE, która wykorzystała wizerunek młodego powstańca i podpisała go tekstem: „poświęcenie to wielka energia”. W czerwcu opisywaliśmy też mocno krytykowaną reklamę Audi, która swój samochód fotografowała na tle Pomnika Powstania Warszawskiego na placu Krasińskich w Warszawie. Tamte wpadki były jednak niczym w porównaniu z wyczynem Tigera, czego najlepszym dowodem wyjątkowo gwałtowna reakcja internautów. Instagrama Tigera wręcz zalały wulgaryzmy i krytyczne opinie odwołujące się do reklamy z 1 sierpnia. Postanowiliśmy przytoczyć jedynie kulturalną reakcję Muzeum Powstania Warszawskiego.

Czytaj także:
Maspex przeprasza za reklamę Tigera. „Nigdy podobna sytuacja się nie powtórzy”
Czytaj także:
Niemiecki samochód przed Pomnikiem Powstania Warszawskiego? Fatalna wpadka Audi

 6
  • A wulgaryzmy to odpowiednia forma odpowiedzi? Ludzie to hipokryci...
    Dodaj odpowiedź 0 0
      Odpowiedzi: 0
    • Polak zdrowy na umyśle pije tylko Tigera i z idiotami się nie kuma !
      Dodaj odpowiedź 0 3
        Odpowiedzi: 0
      • nazwiska twórców reklamy !!! to ma być na czołówkach wtedy wszystko będzie jasne !
        Dodaj odpowiedź 10 0
          Odpowiedzi: 0
        • Moj kot to tez taki sam kochanyTiger tylko szkody robi.
          Zamknalem go w kuchni bo ukladalem plytki podlogowe to na zlosc mi
          nssikal do otwartej szuflady z sztuccami . Papierem wysuszylem pewnie
          zona nie zauwazy kiedy wruci to bedzie suche .
          Dodaj odpowiedź 4 11
            Odpowiedzi: 1

          Czytaj także