McDonald's Polska wprowadza produkty „premium”. Zmieni się forma serwowania dań

McDonald's Polska wprowadza produkty „premium”. Zmieni się forma serwowania dań

Dodano: 
Nowe burgery w ofercie McDonald's
Nowe burgery w ofercie McDonald's / Źródło: mat. pras.
Sieć restauracji McDonald’s zdecydowała się na wprowadzenie w Polsce… produktów „premium”. Obok burgerów, są to m.in. krążki serowe ze szparagami.

Burger Maestro Grilled Cheese oraz burger Maestro Fresh Deluxe – takie nazwy noszą wprowadzone 5 lipca do ofert restauracji McDonald’s kanapki określane przez sieć jako produkty „premium”. Ich wyznacznikiem ma być m.in. sposób podania – nie w pudełkach lub papierze, jak te oferowane dotychczas – ale na tacce z frytkami położonymi obok.

Kanapka Maestro Grilled Cheese ma cieszyć podniebienia smakoszy połączeniem wołowiny, bekony, serów cheddar i camembert, prażonej cebulki oraz pikli. Całość podana będzie w bułce brioche. Ta sama bułka będzie stanowić otoczkę burgera Maestro Fresh Deluxe. Zamknięte w niej zostaną wołowina, ser ementaler, roszponka, pomidor malinowy, ogórek i chrupiąca cebula. Smak składników połączyć ma majonezy sos cytrynowy oraz pomidorowo-paprykowa salsa.

Dwa burgery nie są jedynymi produktami, uznanymi przez sieć, za dania klasy „premium”. Za takie uznano również frytki doprawione pieprzem i cebulą serwowane z sosem śmietanowym oraz smażone krążki serowe ze szparagami.

 0

Czytaj także