Najlepszy street food w Warszawie

Najlepszy street food w Warszawie

Dodano:   /  Zmieniono: 

Tytuł ,,Warszawskiej Pyzy 2016”, najlepszego punktu z ulicznym jedzeniem, otrzymał w tym roku wietnamski Viet Street Food. W plebiscycie czytelników zwyciężył zaś meksykański Gringo Bar. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem wydarzenia, ufundowała nagrody dla laureatów.

19. czerwca podczas ,,Żarcia Na Kółkach“ już po raz czwarty w ramach plebiscytu ,,Gazety Wyborczej" wytypowano najlepsze punkty z ulicznym jedzeniem.

Jury w składzie: Maciej Nowak, Małgorzata Minta, Grzegorz Łapanowski, Jan Młynarski, Mateusz Wojnarowski i Filip Jankowski, wybrało zwycięzcę, którym został pierwszy wietnamski food truck w Warszawie - Viet Street Food. Ich specjałem są bułki bánh mi podawane na trzy sposoby: z pate (wietnamskim pasztetem), z boczkiem oraz z tofu. Punkt serwuje również dania sezonowe. Viet Street Food jest punktem mobilnym i o swojej lokalizacji informuje na bieżąco na Facebooku.

Tytuł ,,Warszawskiej Pyzy Publiczności”, przyznany przez czytelników biorących udział w internetowym głosowaniu, otrzymał natomiast meksykański Gringo Bar. Ich specjałem jest burrito, oferowane w wersji wołowej, drobiowej, wege lub z oscypkiem. Na codzień stacjonują przy ulicy Odolańskiej na Mokotowie, sezonowo pojawiają się również przy ulicy Polnej w Śródmieściu.

Nagrody dla laureatów plebiscytu ufundował partner wydarzenia, sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry. Firmę reprezentował Dominik Branny, Dyrektor Pionu Operacyjnego, który wręczył laureatom bony towarowe na zakupy w halach MAKRO.

Pozostały finalistami byli: Munchies Warszawa, Dogidog oraz Pogromców Meatów.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

Czytaj także

Czytaj także