MAKRO stawia na młode talenty - Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016

MAKRO stawia na młode talenty - Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016

Dodano:   /  Zmieniono: 

Zostało już tylko 14 dni na nadsyłanie zgłoszeń do konkursu Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016. Uczestnicy będą mieli możliwość zaprezentować swój talent, poszerzyć wiedzę kulinarną oraz poznać wybitnych szefów kuchni. Na zwycięzców czeka m.in. tygodniowy staż w zagranicznej restauracji oraz bony na zakupy w sieci MAKRO.

Konkurs skierowany jest do uczniów szkół gastronomicznych i kucharzy do 21. roku życia. Rywalizacja toczyć się będzie w dwuosobowych zespołach, pod okiem opiekunów i nauczycieli.

Prace uczestników oceniać będą wybitni szefowie kuchni, laureaci Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska: Paweł Oszczyk, Michał Kuter, Agata Wojda, Michał Bryś, Witek Iwański oraz Redaktor Naczelna Justyna Adamczyk.

Młodzi pasjonaci będą mieli możliwość nie tylko zaprezentować swój talent, ale również rozwinąć wiedzę gastronomiczną, poznać znakomitych szefów kuchni oraz powalczyć o wspaniałe nagrody. Dla zwycięzców przewidziano m.in. tygodniowy staż w zagranicznej restauracji oraz bony na zakupy w sieci MAKRO.

Aby zgłosić chęć udziału w konkursie, należy opracować przepis na ciepłą przystawkę lub danie główne z wykorzystaniem ryb słodkowodnych, wykonać zdjęcia potrawy przygotowanej na bazie tych przepisów oraz przesłać je do organizatora wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępnym na stronie www.mistrzostwa-mlodych-kucharzy.pl do dnia 30. czerwca 2016 roku.

Półfinał i finał konkursu odbędą się 20. i 21. października 2016 roku w Warszawie.

Partnerem strategicznym wydarzenia po raz pierwszy został Żółty Przewodnik Gault & Millau Polska, a partnerem głównym firma Danone Waters, właściciel globalnej marki Badoit & Evian. Trzecim z partnerów jest producent sprzętów kuchennych, firma Kenwood.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

Czytaj także

Czytaj także