MAKRO parnerem akcji ,,Kucharze Dzieciom“

MAKRO parnerem akcji ,,Kucharze Dzieciom“

Dodano:   /  Zmieniono: 

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska włączyła się do akcji charytatywnej ,,Kucharze Dzieciom“, przekazując szkolnym i przedszkolnym stołówkom na Mokotowie profesjonalne sprzęty gastronomiczne. Firma ufundowała również bony na zakupy w halach oraz thermoboxy dla wybranych restauratorów zaangażowanych w projekt.

11. czerwca na warszawskim Polu Mokotowskim odbyła się impreza dobroczynna z cyklu „Kucharze Dzieciom” zorganizowana przez Fundację Szkoła na Widelcu oraz Targ Śniadaniowy. W wydarzeniu udział wzięli znani szefowie kuchni, stołeczne restauracje oraz wytwórcy i producenci żywności.

Partnerem akcji była sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, która dla wybranych restauratorów zaangażowanych w projekt ufundowała bony na zakupy w halach oraz thermoboxy. Prezes Eric Poirier, w imieniu firmy, przekazał także przedstawicielom szkolnych stołówek na Mokotowie profesjonalne sprzęty gastronomiczne.

W ramach imprezy zorganizowane zostały pokazy i warsztaty kulinarne, a jednym z prowadzących był szef kuchni i trener z Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, Paweł Serafin.

Uczestnicy mieli okazję skosztować dań i przekąsek przygotowanych przez wybitnych restauratorów. Na Polu Mokotowskim pojawiły lokale takie jak m.in. Tel-Aviv, Butchery & Wine, Aïoli Cantine Bar Café Deli oraz wystawcy Targu Śniadaniowego.

Wytwórcy żywności, producenci i szefowie kuchni zaproszeni do projektu wzięli w nim udział pro bono, a pieniądze zebrane podczas wydarzenia zostały przekazane na zakup sprzętu kulinarnego do stołówek szkolnych na Mokotowie.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

Czytaj także

Czytaj także