,,Jadalne Pole“ MAKRO na Gault&Millau Tour 2016 w Warszawie

,,Jadalne Pole“ MAKRO na Gault&Millau Tour 2016 w Warszawie

Dodano:   /  Zmieniono: 

Świetni szefowie kuchni, premierowe dania w wykonaniu laureatów regionalnych nagród i doskonałe smakowe doznania – tak najkrócej można podsumować pierwsze tegoroczne spotkanie z cyklu Gault&Millau Tour 2016 w Warszawie. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash & Carry Polska, która zaprezentowała stoisko formie jadalnego pola.

6. czerwca w warszawskiej restauracji Belvedere odbyło się spotkanie Gault&Millau Tour 2016. Jednym z partnerów wydarzenia była sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska, która zaprezentowała stoisko ,,Jadalne Pole“ przedstawiające pięć szklarni z naturalnymi uprawami. W każdej z nich znajdowały się inne produkty pobudzające wyobraźnię i zmysły. Uczestnicy mieli okazję przyjrzeć się bliżej m.in. białym i brązowym grzybom shimeji, mini marchewkom, mini cukiniom, przegrzebkom, ostrygom oraz truskawkom ananasowym. Zaprezentowane produkty to nowości dostępne w ofercie sieci.

W wydarzeniu wzięło udział ponad 150 mistrzów kulinariów z województw mazowieckiego, łódzkiego i Lubelszczyzny. Najlepszym w regionie Centrum Szefom Kuchni oficjalnie wręczono nagrody w pięciu kategoriach: Szef Roku - Witek Iwański (Aruana); Szef Jutra - Martin Gimenez Castro (Salto); Młody Talent - Marcin Przybysz (Belvedere); Kobieta Szef - Urszula Czyżak (Lawendowe Termy); Kuchnia Tradycyjna - Andrzej Polan (Mała Polana Smaków).

Wszyscy laureaci po ogłoszeniu wyników mieli okazję uchylić rąbka kulinarnej tajemnicy
i przygotować dla gości coś specjalnego. Szefiowie zaprezentowali swoją popisową potrawę, a publiczność mogła ich wyczyny obserwować i komentować. Potem była szansa na degustacje, które tylko potwierdziły słuszność ocen inspektorów.

Spotkania Gault&Millau Tour stanowią forum wymiany doświadczeń dla szefów kuchni, są źródłem kulinarnych inspiracji i płaszczyzną kontaktów z partnerami biznesowymi.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

Czytaj także

Czytaj także